Třídnické a organizační záležitosti:
14. 11. 2024 – účast na akci „Řemeslo má budoucnost“, místo konání SOU SOŠ Přímětická Znojmo
19. 11. 2024 – Workshop v galerii GaP Znojmo v rámci výuky VV, bližší informace v žákovském průkazu, vybíráme 160 Kč
21. 11. 2024 – třídní schůzky formou tripartit (rodič – žák – učitel)
-
- Prosím o oznámení jakékoliv změny v adrese bydliště, e-mailu, tel. čísle, zdravotní pojišťovně
Sešity do výuky:
M: 445, 525 (testy), 545 (DÚ), D: 444, Ov: 424, Aj: 544 – 2 x, Čj: 544 – 1x, 464 – 2x, Ch: 440, Z: 544, F: 544, 524 – testy, ale můžete používat sešit z loňského roku,VkZ: 424, Př: 544 – 2x, Nj: 544 – 2x, + pokračovat v gramatice.
Přinést 100,- Kč – Vv
Vybíráme: – na spolek rodičů – 100 Kč ( vždy nejstarší dítě v rodině) a na kopírování – 150 Kč
– do PČ – vaření – 400 Kč
Přehled učiva:
ČJ | Mluvnice:
Sloh: Popis pracovního postupu Literatura: Literatura 2. poloviny 19. století, Jan Neruda Procvičování: https://www.umimecesky.cz/, přihlašování: příjmení + jméno@zak.zsmsvrbovec.cz, heslo: 9Vrb143+ |
M | Procvičování učiva:
https://www.umimematiku.cz/ https://www.skolasnadhledem.cz/profil/2-stupen/88-matematika/399-9-rocnik https://khanovaskola.cz/ 4.11 – 8.11. 2024 Funkce, zakreslení bodu do Oxy, odčítání z grafu, vlastnosti funkcí Učebnice: Matematika 1 pro 9. ročník, str. 23 až 32 Procvičování: Odčítání z grafu: https://cs.khanacademy.org/math/funkce/x61a3bd4ae0359883:functions/x61a3bd4ae0359883:evaluating-functions/v/understanding-function-notation-example-2 https://cs.khanacademy.org/math/9-trida/x4e76afc81ecf6617:funkce/x4e76afc81ecf6617:co-je-to-funkce/v/evaluating-a-function-expression https://cs.khanacademy.org/math/funkce/x61a3bd4ae0359883:functions/x61a3bd4ae0359883:evaluating-functions/e/functions_2 https://www.skolasnadhledem.cz/game/8849 https://www.skolasnadhledem.cz/game/6375 „Umíme to“ – zadané domácí úkoly, přihlášení – školní email + heslo (stejné jako v ČJ) Test: 12. 11. – zakreslení bodu do Oxy, odčítání z grafu, určení Df 11.11 – 15.11. 2024 Graf funkce, přímá a nepřímá úměrnost Učebnice: Matematika 1 pro 9. ročník, str. 31 až 39 Procvičování: Určení hodnoty funkce: https://cs.khanacademy.org/math/funkce/x61a3bd4ae0359883:linearni-funkce/x61a3bd4ae0359883:funkce/v/understanding-function-notation-example-1 Procvičení: https://cs.khanacademy.org/math/funkce/x61a3bd4ae0359883:linearni-funkce/x61a3bd4ae0359883:funkce/e/evaluate-functions https://www.skolasnadhledem.cz/game/6366 https://www.skolasnadhledem.cz/game/8848 Test: 19. 11. – Graf funkce, přímá úměrnost 15.11 – 22.11. 2024 Funkce, nepřímá úměrnost, vlastnosti funkcí Učebnice: Matematika 1 pro 9. ročník, str. 39 až 42 Procvičování: Test: 26. 11. – Nepřímá úměrnost |
Aj | Sk. Mašková
Poslechy k procvičení: listening U4C Imagination. Vocabulary + adjectives – ed, -ing Online practice here: U4C slovíčka, Procvičuj zde: cvičení1, cvičení2, cvičení3, PL1, PL2 Adjectives order: cvičení Procvičuj zde: cvičení1 U4B the burglar – there is + -ing. Procvičuj zde: cvičení Verbs+infinitive or -ing. Procvičuj zde: přehled, cvičení1, cvičení2, cvičení3, -ing forms. Procvičuj zde:cvičení Unit4A Heroes. Procvičuj zde: vocabulary U4A, revision Song Save yr tears by Weeknd: video remix Present perfect x Past simple: signal words, cvičení, procvičuj U2 song Past simple x continuous: cvičení
sk-Staňková 20.11. test – ed, -ing + popis obrázku (can see + ing, there is + ing) |
In | Prosím znovu, o kontrolu funkčnosti účtů na doménách: BAKALÁŘI a OFFICE. V případě zapomenutého hesla nebo přihlašovacího jména mě kontaktujte.
Procvičování práce s MS Excel. TEST – 22. 4. Základní práce s MS Excel, probrané formátování a základní vzorce (SUMA, MIN, MAX, PRŮMĚR) |
NJ | Platí pro obě skupiny:
_______________________________________________________________________________ NJ 1 3. lekce, Mein Tag, prezentace Mein Tag 2, pracovní sešit str. 28/cv. 1 a 2, 21.11. 2024 mluvní cvičení Mein Tag 3.lekce, číslovky větší než 100, prezentace Číslovky větší než 100, pracovní sešit str. 32 3. lekce úvod,slovní zásoba(str. 36), časování slovesa müssen, prezentace Sloveso mussen, pracovní sešit str. 28 -29, učebnice str. 28-29 Skloňování zájmen, předložka für, prezentace Předložka für, prezentace, pracovní sešit str. 23 Opakování časování sloves, prezentace Časování nepravidelných sloves, pracovní list Silná slovesa Opakování slovní zásoby 7. a 8. ročníku, pracovní sešit str. 5-_______________________________________________________________________________ NJ 2 LEKCE 3 – slovní zásoba (+ Lebensmittel), číslovky (GR ČÍSLOVKY), časování slovesa müssen, essen, helfen + 3.pád, mein Tag ÚSTNÍ ZKOUŠENÍ 21/11 + PROJEKT MEIN TAG zadání do 15/11 – projekt lze použít jako opora k ústnímu zkoušení TEST LEKCE 3 – 28/11 SLOVNÍ ZÁSOBA – ústní zkoušení (po das Stück) – od 10/10, test (celé) 17/10 PROJEKT – LEBENSMITTEL pošli do 18/10, TEST ze slovní zásoby Lebensmittel dle vašich projektů 24/10 – pouze červeně vyznačená slovíčka VAŠE PROJEKTY ZDE: Obst, FLEISCHSORTEN, Hauptgerichte MILCHPRODUKTE Frühstück Süsigkeiten Gemüse Opakování slovní zásoby 7. a 8. ročníku PŘEHLED SLOVES: Verben8 ⇓ ONLINE PROCVIČOVÁNÍ ⇓ LEKCE 3 – ZDE nebo použij QR kód OPAKOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY 8.ROČNÍKU ZDE nebo použij QR kód SLOVNÍ ZÁSOBA – vyber správnou lekci DMM 1 ZDE nebo použij QR kód DMM2 ZDE nebo použij QR kód
|
Hv | Nosit sešit, podle abecedy mít připravenou krátkou prezentaci interpreta + hudební ukázku. |
Z |
22.10. – kontrola samostatné práce – slepá mapa ČR (pohoří, nížiny, vodstvo) 15.10. – písemná práce – poloha, povrch, vodstvo, podnebí, půdy ČR |
Ch | Redoxní reakce, koroze, Zdroje energie – ropa, uhlí, plyn |
Fy | Cívka, Elektromagnet a jeho využití, Stejnosměrný elektromotor
Převody jednotek – každou hodinu, POMŮCKA MOŽNÁ!!! |
Př | 22.11. bude test na prvky, halogenidy, sulfidy a oxidy uč. str. 15-26 (+zopakuj si otázky za textem+ PL viz sešit)
odkazy na procvičování: |
OV | Připomínám, informace dávno (víc jak měsíc) sdělená – 10.11. – test z pracovních listů probraných v dřívějších hodinách Ov. |